Harkányi Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Harkányi Közös Önkormányzati Hivatal
Igazgatási Osztály
adóhatósági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Baranya megye, 7815 Harkány, Petőfi S. utca 2-4.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I. számú melléklet 1/14. hatósági feladatkör
Ellátandó feladatok:
Ügyiratkezelés ASP - ben, adóhatósági munkák ASP-ben: naprakész könyvelés, gépjármű adóval kapcsolatos teljes körű ügyintézés, iparűzési adóval kapcsolatos teljes körű ügyintézés, adóigazolások kiállítása, fizetési felszólítások megszövegezése, kiküldése és a végrehajtás foganatosítása, köztartozások kezelése, túlfizetések átvezetése, adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése, adóév nyitásával és zárásával járó munkák elvégzése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Harkány és társtelepülései vonatkozásában gépjárműadó és helyi adókkal kapcsolatos mindennapos és teljes körű ügyintézés.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Egységes Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet szerinti képesítés,,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- egyetemen szerzett jogi vagy közgazdaságtudományi végzettség, vagy egyéb felsőfokú szakirányú végzettség,
- hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- motivációs levél
- A 45/2012. (III.20.) kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, szakképesítést és szakmai gyakorlatot tanúsító dokumentumok másolata
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megkérését igazoló dokumentum
- nyilatkozat, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal összefüggő kezeléséhez
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 10.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Hohner Éva osztályvezető nyújt, a 06-72/480-100 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Harkányi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (7815 Harkány, Petőfi S. utca 2-4. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: H/136-38/2019. , valamint a munkakör megnevezését: adóhatósági ügyintéző.
- Elektronikus úton dr. Markovics Boglárka jegyző részére a jegyzo@harkany.hu E-mail címen keresztül
- Személyesen: Harkányi Közös Önkormányzati Hivatal titkársága, Baranya megye, 7815 Harkány, Petőfi S. utca 2-4. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok elbírálásáról a polgármester egyetértésével, a munkáltatói jogkört gyakorló jegyző dönt. A pályázatok eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 17.